A Tippmix platform adatvédelmi irányelvei

A Tippmix platformon mi, beleértve munkatársainkat, partnereinket és alvállalkozóinkat, felhasználói személyes adatokat kezelünk. Ezek az adatok tartalmazhatják az Ön nevét, kapcsolattartási adatait, például telefonszámát és e-mail címét, amelyeket a regisztráció, kérések vagy ellenőrzések során gyűjtünk be. Az adatok kezelésének elsődleges célja szolgáltatásaink nyújtása, beleértve a fiók létrehozását és kezelését, felhasználói támogatás nyújtását, valamint jogszabályi kötelezettségek teljesítését, például az életkor ellenőrzését.

Szolgáltatásaink használatával elfogadja adatainak jelen Adatvédelmi Irányelvek szerinti kezelését. Ez magában foglalja annak lehetőségét, hogy adatait felhasználjuk fiókja kezelésére, a kért szolgáltatások biztosítására, az információk ellenőrzésére és statisztikák készítésére. Bizonyos esetekben az információkat harmadik feleknek, például pénzintézeteknek vagy hitelvizsgálatokat végző szervezeteknek továbbíthatjuk a jogszabályi előírások betartása érdekében.

Nem küldünk kéretlen reklámokat harmadik felektől, de nevét és lakóhelye régióját marketing anyagokban felhasználhatjuk. A támogatási osztályunkkal folytatott beszélgetéseket rögzíthetjük képzési és biztonsági célokra. Az üzlet eladása esetén adatai átkerülhetnek az új tulajdonoshoz. Ha szeretné megszüntetni adatainak kezelését, vegye fel velünk a kapcsolatot, és megteszünk minden szükséges intézkedést. Az ellenőrzési adatok csak addig kerülnek megőrzésre, amíg szükségesek a célok teljesítéséhez és viták rendezéséhez.

Adatok gyűjtése és felhasználása

Szolgáltatásaink minőségének biztosítása és a jogszabályok betartása érdekében különféle típusú adatokat gyűjtünk a felhasználóktól, beleértve a személyes adatokat (név, születési dátum), kapcsolattartási adatokat (telefon, e-mail) és pénzügyi információkat a tranzakciók feldolgozásához. Ezeket az adatokat a fiók létrehozására, kezelésére, támogatás nyújtására és szükséges ellenőrzések elvégzésére használjuk fel.

1. Adatokat az alábbi célokra gyűjtünk:

  • fiók létrehozása és hozzáférés biztosítása a platform funkcióihoz;
  • kérések feldolgozása és támogatás nyújtása;
  • a jogszabályi követelmények, például az életkor ellenőrzése, betartása, valamint tájékoztatás promóciókról és hírekről.

2. Bizonyos esetekben adatai partnereinkhez kerülhetnek az alábbi feladatok ellátása érdekében:

  • fiókjának támogatása és kezelése;
  • a kért szolgáltatások és funkciók biztosítása;
  • adatok hitelességének ellenőrzése, beleértve az információk továbbítását harmadik feleknek (pénzintézetek, életkor ellenőrzést és hitelvizsgálatot végző szervezetek);
  • statisztikai jelentések készítése a platform használatáról;
  • személyre szabott marketing ajánlatok biztosítása;
  • tájékoztatás a szolgáltatás módosításairól, technikai frissítésekről és az adatvédelmi irányelvek változásairól;
  • jogszabályi kötelezettségek és jogi eljárások betartása a vállalat és a szabályozó szervek érdekeinek védelme érdekében;
  • a platform használatával kapcsolatos gyanús, jogellenes vagy csalárd tevékenységek kivizsgálása;
  • esetleges jogsértések bejelentése, mint például pénzmosás vagy csalás, valamint kötelezettségeink teljesítése a felhasználók felé.

3. Nem küldünk kéretlen kereskedelmi ajánlatokat vagy reklámokat harmadik felektől.

4. A felhasználó neve és régiója reklámkampányokban felhasználható.

5. A támogatási osztályunkkal folytatott beszélgetéseket rögzíthetjük és megőrizhetjük képzési és biztonsági célokra.

6. Az üzlet eladása vagy átruházása esetén a felhasználói adatok átkerülhetnek az új tulajdonoshoz, beleértve a vállalat tulajdonosi struktúrájának megváltozását is.

7. Ha szeretné megszüntetni adatainak kezelését, vegye fel velünk a kapcsolatot, és megteszünk minden szükséges intézkedést.

8. Az ellenőrzési folyamathoz kapcsolódó adatokat csak addig őrizzük meg, ameddig szükséges a célok teljesítéséhez és az esetleges viták rendezéséhez.

Adatfrissítés és -kezelés

A felhasználók frissíthetik vagy törölhetik adataikat a platformon található személyes fiókjukon keresztül. Ez lehetővé teszi az információk naprakészen tartását és a biztonsági követelmények betartását.

Ha nem tudja frissíteni adatait saját maga, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mi gyorsan elvégezzük a szükséges módosításokat. Ez biztosítja az adatok időben történő frissítését és a jogi és belső előírások betartását.

Az adatok kezelésének lehetősége adatvédelmi irányelveink fontos része, amely a felhasználók védelmét és a szolgáltatásainkba vetett bizalom erősítését célozza.